New things :) Új dolgaim :)

Sziasztok! Hi!

Azt hiszem megint csak haul féle következik. Sikerült vennem egy arcpirosítót kb.400 ft-ért nagyon olcsón a Rossmann-ban. Annyira édes volt a csomagolása hogy nem tudtam ellenállni a csábításnak.Lovely sunny blusher Jól pigmentált 3 árnyalat egy packban Cranberry Kiss árnyalat.Szuper!Építhető és meglepően jó minőségű ráadásul minerál ásványi púder. az árához képest kíváló!Álítólag lengyel márka. Bárcsak lenne a drogériák polcán több ilyen édi pirosító.Annyira egyszerűek mind sima négyzet alakú semmi csicsamicsa nincs a csomagolásukon pl catrice vagy rimmel a többi mind átlátszó műanyag tégelyes olyan unalmas...Idehaza is bevezethetnék a box in blusht.a dobozos pirosítókat nem lehet nálunk kapni..kész őrület...:D
Amint lesz én rávetem magamat.Most elkapott az arcpirosító mánia.Eddig nem nagyon volt de egy bizonyos kor után már kötelező darab..ugye értitek..

Egy Lovely márkájú nude beige lakk is került a kosaramba.Már 3 napja fent van a körmömön súrolás mosogatás mellett.
Csak a középső ujjamról kopik mert megviselt szegény a sok géllakkozás nem tett jót neki.A másik lakk is csak a középső ujjamról kezdett el lepattogni.

Nr.3 nude beige lilás fénnyel,2-3 napos köröm

Nagyon elégedett vagyok a lakkal.Olcsó és szép fényes az árnyalat is pont jó bézs nem túl sötét és nem is túl világos.

Úgy volt, hogy nem veszek semmit mert spórolok, bedöglött a notebookom ezért kellett egy új.
De azért néhány dolgot sikerült beszereznem sajnos nem mindent amit terveztem...béna eladók online nem rendelek többet.(ez hosszú történet a lényeg hogy 2 hét után se küldték a parfümöt amit kinéztem magamnak).

Az ebay-es rendelésemet is várom már.Szerintem jövőhétre várható.Sosem lehet tudni.2 hét általában.

Na de nézzük most azt ami van.:) :

Oriflames rendelésem néhány hajápoló az új argán olajos balzsam, hajdúsító hajápoló spray.Illatminta Amber Elixír night, alma zab színezett ajakbalzsam, csokis testápoló szett, szemhéjpúder oliva zöld, arctisztító szivacs, málnás szappan.
A világ összes pénzét eltudnám költeni. :P

új mini mouse

Lovely sunny blusher Cranberry Kiss

cuki pöttyös dobozban és masnis pamaccsal


lovely kitty az én kis Bogyókám :) ő nem új már egy éves)
Oriflame rendelés

HairX hajápolók, Amber Elixír night illatminta,

Csokoládés álom szett, tusi,habfürdő,kézkrém

arctisztító szivacs, pure nature almás ajakbalzsam, very me szemhéjárnyaló,nature s.szappan.

lip balm 6 g
Az ajakbalzsamot már korábban használtam és akkor is nagyon tetszett az illata finom almás pités.:)
Kicsit piros lesz tőle a szám, de hidratál is.

A szappan is fincsi málna és menta illatú.Frissítő.
A csokis cucc annyira nem jött be első szippantásra kicsit erős és a páromnak nem tetszik...:(Én sem teljesen ilyenre számítottam.
Majd egyedül pancsolok benne.:D
A kézkrém elég olajos, furcsa állagú.

A hajápolók biztos jók mert korábban használtam HairX-es terméket.

Még az illatmintát szeretném megemlíteni.Amber Elixir Night.:

Nagyon titokzatos illat. Íriszes púderes krémes tömjénes illatkompozíció.
misztikus illat a vanília csak lágyan végigkíséri és a fenyőgyanta illata amely a múltba repít vissza és a fenyőerdők mesés világa jut eszembe.Kár hogy csak bőr-közeli (a csuklómon)és nem széles a hatásköre.Lehetne kicsit intenzívebb ha már night,Szerintem teljesen viselhető nappal is.Krémes elegáns női illat nem tini lányoknak lett kitalálva.Szerencsére nem túl édes.Őszi illat vagy téli.


Nekem bejött ez az illat.


Very me szemhéjárnyaló Soft N' glam  ő is megújult új színek és formula. 2 árnyalat egy világosabb és sötétebb zöldet választottam.Olive néven.
A szemfesték tényleg szép oliva színű már régóta kerestem egy oliva színt a barna szememhez.Ez most érdekes úgy reklámozták ha nedvesen használjuk akkor fényes lesz hát az enyém nem lett fényes..de azért szép.Selyemfényű nem csillámos.
Nem porzik krémes amit szeretek.Ajánlom ezt is.

Jó blogolást nektek!

Bye Bye Orsyna

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések