Heti sminkcuccok / Weekly makeup products

Sziasztok csajok!

A hétvégén sikerült bevásárolnom egy két smink cuccot.

Szükségem volt egy korrektor stift-re azt kerestem a szemkörnyékemre, elfedni a sötétebb karikákat és világosítani. Igazából nagy karikáim nincsenek leginkább csak az átlátsaszó bőröm miatt kellett a szemzugomba elfedni az ereket és zöldes foltot amit ki nem állhatok!
A Müllerben a Bourjois pultnál kötöttem ki hol máshol? :D

Naná hogy volt több választék is a Healthy mix és egy fekete alapon indák csomagolásos ecsetes korrektor között vaciláltam.( Bourjois Anticernes Piceau) Beauty tipp: apply over dark circles & eyelids for radiant look.
Ezt a kis feketét hoztam haza a legvilágosabbat a beige clairt-t, volt kitéve teszter(2 szín közül lehetett választani)szerencsére és a korrektor is be volt csomagolva egy átlátszós fóliába.(A legtöbb helyen mind fel vannak bontogatva, mert vannak helyek ahol még tesztert sem tesznek ki sajnos.Nagyon praktikus a csomagolása csavaros ecsetes.
Már ki is próbáltam, remekül bevált ez az új kedvencem. Inkább highlighterként használom, de 2 rétegben a sötétebb foltokat is elfedi. Kár hogy csak 1,5 ml. Meglepően olcsón vettem, valószínűleg akciós volt.:) Legközelebb a szemhéjtust sem fogom otthagyni. Már sajnálom, hogy nem vettem meg.

Ezenkívül a kosaramban landolt egy B.mono szemhéjárnyaló. Az is akciós volt 1100 ft körül. Egy arany vagy nem is tudom milyen szín. 03-as árnyalat:




Már nézegettem korábban is, de most rácsaptam és van benne kis tükör és kis ecsetke is. :)

03 or extensible

Nagy nehezen találtam egy BB krémet, ami színben is passzol hozzám. Alapozót szerettem volna, de egyik sem nyerte el a tetszésemet. Mivel zsíros bőröm van nem mertem kockáztatni.
A Maybelline dream pure BB 8 in 1- ről már sok jót olvastam ezért erre esett a választásom. Nem volt olcsó, de hát a problémás bőrömre nem kenhetek akármit...
Azt írja: "Tökéletes bőr, maszk- hatás nélkül. gél alapú összetétel. "
2 % szalicil savat tartalmaz, SPF 15, 30 ml
Szuperül hangzik,  remélem beváltja az ígéretét. A pórusomait is csökkenti és elfedi a piros foltokat na erre kíváncsi leszek..:D

Az előző BB krémemtől Garnieres olajmentes" -től kipattogtam és zsírosabb lett a bőröm. Szóval kukába való!

A COLOR TATTOO szemhéjárnyaló is akciós volt hát annyit ajnározták, hogy muszáj volt megvennem, de kár volt..:S
Nem nagy szám eternal gold az üvegben szebben mutat. Az állaga sem olyan mint amire számítottam nehéz eldolgozni szépen és mintha darabos lenne a végeredmény...

Még ami jó vétel volt és megemlíteném az egy bebe ajakbalzsam. Fincsi vaníliás illatú. Tényleg hidratál és kellemes érzés felkenve. Enyhén aranyló színű azt hittem színtelen, de mindegy a lényeg hogy jól hidratál és isteni az illata. :)

a zsákmányom

 Kellemes hétvégét! Jó vásárolgatást nektek is! :)








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések