Wishlist

Mostanában nagyon rákattantam a rúzsokra.
Az elf. minderal lipstick-jét szemeltem ki magamnak elvileg holnap érkezik a natural Nympf árnyalatú drágaság.:)


Ezen kívül még a Nicely nude vagy a party pink került a kívánságlistámba.;-)

De az egész sort elfogadnám.:D

Az 1. még ami tetszik és jó lenne a bőrtónusomhoz

Már régóta szemezek az Orifalmes lip impact crayon rúzsceruzával, de eddig még nem mertem megvenni köv.katalógusban akciós lesz.

electric red, striking rose, pink impact, deep berry, vibrant almond, intense cherry

Legjobban a pink impact és a vibrant almond tetszik a többi nekem túl feltűnő...:)

Most pedig ha már a száj smink kész 
újabban bátorkodtam műszempillát hordani sajnos nem nagy sikerrel...

Az oriflames-et próbáltam, de annak gyenge volt a ragasztója így a széleknél levált...kár pedig jól állt szerintem.;-)

Ardell soros szempillákat nézegettem a Demi wispies tetszik legjobban olyan gyönyörű, és temészetes nem az nagyon mű hatású:

 nem az én szemem...:(

ugye milyen szép ívelt?

Hogy teljes legyen a hatás egy NUDE körömlakk tökéletes lenne.

Sajnos még nem próbáltam az OPI lakkokat de ez a krémes bézs nagyon bejön:
Germany Collection,  don't pretzel my buttons:



Don't Pretzel My Buttons
Ti melyiket fogadnátok el?Próbáltátok már?

Bye Orsyna


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések