Vasárnapi sminkem

Sziasztok!

Tegnap este kicsit kimozdultam ezért elhatároztam, hogy kipróbálom a műszempillámat. DEMI 102-set. Nagyon szuper ez a pilla könnyű feltenni és gyönyörű. :)

Egy nyárias sminket készítettem kékeszöld, türkíz és almazöld kombinációját.


Ehhez a szemfestéshez a Sleek Snapshots palettáját használtam 2 színt egy matt világos kéket és egy szatén almazöldet.Egy fekete szemhéjtussal kihúztam a szememet. Hozzá egy nude rúzst BYS Champagne rain. Alapozót nem használtam csak BB krémet Garnier medium-ot. Egy pici bronzosítót és a műszempillát is felhelyeztem.(1.lépésként sminkelés előtt, de ki ahogy érzi mindegy a sorrend).

Ardell Demi #102




Még eddig sosem volt műszempillám, de nem bántam meg hogy kipróbáltam. Igaz először furcsa érzés volt, de látványosan javított a megjelenésemen.Éjszakára fent maradt, úgy aludtam.De reggelre már sajnos elkezdett leválni.biztos a meleg miatt...
DUO dark ragasztót használtam hozzá.Egész jól bírta.

Majd kipróbálom az Ardell tartós ragasztóját is mert nincs kedvem mindig újra ragasztgatni.

Hogy tetszett a sminkem?
Melyik a kedvenc szemhéjárnyaló palettátok?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések