Swatch

Sziasztok!

A mai nap swatch-okkal készültem. Megpróbáltam lefotózni remélem nem lett annyira rossz. :D

Alapozó kérdésben vagyok most mert nem találok a bőrszínemmel pontosan egyezőt gondolom ez nem csak nálam okoz problémát. Vagy túl sötét vagy túl világosat veszek általában. :D
Na, de most felfedeztem két termékmintát a neszesszeremben nem emlékszem már honnét vannak, de most kibontottam őket és megmutatom.

Az egyik egy Maybelline Affinitone alapozó Golden Beige 24 (nincs benne fényvédő) -1 pont
A másik Oriflame Studio Artist spf15 Olive Beige

Alapvetőleg sárgás tónusú a bőröm így a beige-s árnyalatokat kedvelem mert a rózsás szín öregít és sápaszt.

Mindkettő hasonló szín, de az Olive kicsit sötétebb inkább napbarnított bőrre ajánlom. De egyik sem túl sötét olyan kellemes. A Studio artist fényesebb finish-ű míg a Mayb teljesen matt.
A Golden Beige pont megfelelő lenne nekem.:

Akkor jöjjenek a képek:


eldolgozva alul a studio artist, felül Mayb.aff.g.beige



Szerintem a Maybelline-t fogom választani mert közeledik az ősz a barnaságom is lefog kopni sajnos.
De nem csak azért hanem mert zsíros bőrtípusom van és mattítani kellene. De a másik sem túl fényes lehet mindkettőt megvásárolom egy natural beige árnyalatban a Studio Artist-ot.

Szerencsére hatalmas bőrhibáim és pattanásaim nincsenek amit el kellene fedni inkább piros folt a szemem alatt értágulatok. De szerintem arra megfelelő lesz. A Maybelline-től volt egy alapozóm, de sajnos túl sötét árnyalat a sand beige azt nem is használtam el de jól fedett ha jól emlékszem.

UPDATE: az arcomra felkenve már másmilyen a Mayb.aff. golden beige eléggé világos bézs,  sajnos olyan maszkszerűnek érzem egyel sötétebb árnyalat jobb volna nekem nyáron. A sötét karikákat nem fedi el.A szeplőimet nem fedi el teljesen( barnás szeplőim keletkeznek nyáron.) Majd kipróbálom az olive beige-t is lehet ő lesz a befutó.Remélem találok már végre egy normális alapoz
ót mert ez bosszantó, hogy egyik se passzol a bőrömhöz.
Na ennyi volt a teszt, remélem tetszett. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések