Silver and Pink make up


Ma ezüstös és pinkes, paszteles hangulatomban voltam.
Készítettem egy ezüst rózsaszín kombó szemfestést.
Oriflame Pure Colour Mono szemhéjpúder-t a silver és pink árnyalatait használtam és még a Sleek Snapshoot palettájáról a pinket választottam.

orifalme pure c. mono silver és pink (itt fehérnek látszik nagyon világos rózaszín)


Szeretem a silver árnyalatot leginkább azt használom.Ezt használtam a mélyítővonalban.
A másik nagyon világos szinte már fehéres rózsaszín.Többféle színben kapható legközelebb a világos kéket és az új lilásat fogom megvenni szerintem.
 Szempillaspirál Oriflame Volumbuild, szemhéjalapnak Ever Lasing Oriflame (fair nude) alapozóját használtam. Nyáron túl világos ezért csak a szemhéjamra kentem. Fekete very me (click it)szemhéjtus.Szuper vékony vonal húzható vele azért szeretem.Arcpír very me Cherry my Cheeks Sweet coral( igazából ennek a korálhoz nem sok köze van inkább pink!) :)






Ehhez a sminkhez még a Sleek Snapshoot intenzív pink-jét választottam a mozgó szemhéjra.



Ilyen lett:





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések