my wishlist eyelashes 2.


Először is szeretném őket:(egy részét már meg is rendeltem.;-)

az egyik műszempilla márka eyelure, amit majd a jövőben ki szeretnék próbálni dupla rétegű extra dús pillák buliba vagy alkalmakra.
Mivel az ára elég húzós a red cherry-hez képest így 2-t veszek 1 áráért red cherryből...

Amiket választottam a széles kínálatból arról írok, be kell vallanom nem volt egyszerű a választás.
Olyat is szerettem volna ami nem túl feltűnő és megfelelő nappali viseletnek.Abból is volt egy tucat...
Ami megtetszett az Ardel-től a Demi 102-es olyan csillagszerű pillák.Különleges mégis elegáns.
egy fotó:

 

szerintem nagyon csini.A szemeken jól mutat.google-n vannak fotók.

A következő is szép különleges
A sokat emlegetett Red Cherry #47


Már régóta vágyom dús hosszú pillákra amit a szempillaspirál nem képes csinálni...pedig hányat kipróbáltam már nem sok sikerrel...

Egy olyat választottam ami tényleg dús de nem túl hatalmas pilla a 79# r.d.



Ami még hozzá hasonló a 66-os az nagyon tetszik nekem egyszerű és sűrű..dús drámai hatású, de közepesen hosszú nem verdesi a szemöldököm, mivel pici szemem van így azt is figyelembe kellett vennem hogy nem választhatom a legnagyobbat mert nem passzol a szememhez...:S Így is majd valószínűleg le kell majd nyesnem belőle..

https://www.google.hu/search?q=red+cherry+66&client=firefox-a&hs=xFO&rls=org.mozilla:hu:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=3o7-UYvDHofg4QSXqoHICA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=592#facrc=_&imgdii=_&imgrc=IeRFfbdM4wgx3M%3A%3ByqzOEYE7h8sDTM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.madamemadeline.com%252Fonline_shoppe%252Fimages%252Fimagef%252FmmProducts%252FRedCherry%252FMM_RC_66.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.madamemadeline.com%252Fonline_shoppe%252Fproddetail.asp%253Fprod%253Dredc66%3B240%3B316

Természetesen hozzá dark DUO ragasztó.Mert anélkül csak porfogónak lesznek jók.;)
Nektek melyik jön be legjobban?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések