Műszempilla HAUL!

Sziasztok!

Egy rövidke haul következik.Műszempillákat rendeltem a MUP-ról, azokat szeretném megmutatni.
íme a zsákmányom:

Red Cherry műszempillák, DUO dark ragasztó, Ardell Demi 102 lashes, Sleek dip it glitteres szemhéjtus, elf ajakkontúr ceruza

Sokan dícsérték a Red Cherry szempillákat én is beállok a sorba tényleg nagyon szépek és puhák.
Az áruk is olcsó ahhoz képest.Olcsóbb, mint az Ardell de minőségben nincs különbség.Szerintem az Ardell-es nem igazi emberi hajból készült legalábbis nem annyira puha mint a R.C.

A kedvencem a #66-os így első ránézésre ő a legtermészetesebb, hétköznapibb viseletre, nem túl hosszú és szép dús.:

#66


A másik kettő(#47,#79) igazán hosszú és drámai (első látásra hatalmasnak tűntek)inkább csak alkalmakra  party, színház vagy esküvőre ajánlanám.


#47
Igéző tekintetet varázsolna abban biztos vagyok. ;-)

#79

A 79-es is nagyon tetszik.Dús és intenzív fekete színű.

Választottam egy naturálisabbat is nappali viseletre szerintem a legszebb Ardell Demi sorozatból a 102-es v. pixies. Olyan babás pillák.:) Szerencsére pont illeszkedik a szememhez, kis szemekhez ideális, ő a kedvencem.:

#102 DEMI

Ugye milyen csodásak? Már alig várom, hogy viseljem őket.

Nem tudtam ellenállni egy szép szemhéjtusnak,Sleek dip it
sokat vacilláltam végül a Rebel"-t lila glittereset választottam. A barna szememhez szerintem jól áll. A csomagolása nagyon cuki.Szépen csillog, de nem túl jó az ecsete, nehéz vele szép vonalat húzni..:S

Végül egy ELF bark szájceruzát vettem mert kifogytam a szájceruzámból. Ez egy természetes pinkes nudos árnyalat. Hasonló színe van mint a számnak.
Kaptam hozzá hegyezőt is. cuki :)



Bocsi a képminőségért nem mindig jól sikerül lefotóznom.

 Egyenlőre ennyi. Nektek melyik van meg?

Üdv Orsyna






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések