Körömdíszek Haul :)) (Nail Caviar)

Sziasztok!

Most érkeztek meg a kis bogyócskáim, vagyis köröm gyöngyök köröm kaviár néven vált híressé.
Hozzá hasonló a BOUILLION apró gyöngyöcskék. Én teljesen abban a hitben éltem, hogy ugyanakkora, mint a nail caviar, de nem sajnos tévedtem kisebb.
Annyira édesek ezek a pici bogyócskák, mint valami kis cukorkák. :))
Nekem a többszínű mixes jobban tetszik. Pl Candy, Virgo, Bridge elnevezésűeket rendeltem egy műkörmös webáruházból.
A Candy 05 színes fehér, rózsaszín,arany, kék gyöngyöcskék keveréke
A Virgo is szép fehér és rózsaszín
A Bridge 03 arany és ezüst( én tökre beige színűnek láttam de élőben meg arany, :D

A Bouillion színek: fehér(white), acqua,Gold metal, metal mix, Green,
Nagyon kis édesek. A legjobban a metal mix tetszik mintha az volna a legnagyobb gyöngyös.
Itt a fotón a metál mix van körmeimen.:)



nail caviar kis tubusban

Bouillion

Ti próbáltátok már a köröm kaviárt?



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések