Gél lakk kollekcióm part 1.


Pár hét alatt sikerült beszereznem néhányat.
A 2M Beauty-tól van 5 db 1-et ajándékba kaptam ha vásárolsz 4-et egyet választhatsz ajándékba.:)
18-as új csomagolású fehér színű ezt franciához vettem.(csak 13 ml kevesebb mint a régi csomagolású)
3 lila árnyalatot is bespájzoltam a 200-as Fun color gel lac-ok között található a webáruházban.
70-es pedig csillámos lila a képen kékes árnyalatú de valójában inkább lila.
13-as az egyik kedvencem közülük. Matt szürkés lila.
G13-as ezüst szürke színes csillámokkal.(érdekes szín jól jöhet még télen is)



Megróbáltam őket lefotózni nem tudom mennyire látható.

 G13-as ezüst,grafit csillámos


 13-as

 200-as

 egy rétegben kentem fel a tippekre 200,13,70,G13, babarózsaszín(Master Nails),csillámos barack(MN)
 13,200
 70,G13 csillámosok
 70,csillámos barack áttetsző


35.babarózsaszín Master N.

Ezen kívül még szeretném megszerezni a 2MB-től 071-es csillámos feketét, de sajnos nem kapható már egy ideje...:S
014-es sápadt lilás rózsaszín is tetszik.
Tartósságát nem tudom mert eddig csak tipre volt felfestve.

Remélem tetszett a beszámolóm.Nektek melyik tetszik?:)

A következő posztomban a Crystal Nailseseket fogom megmutatni.;-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések