ELF mineral lipstick Natural Nympf vs. BYS Champagne Rain

Két rúzs összevetése következik :





Amint a képen is látszik bal oldali a Natural N.világosabb színű,  a jobb oldali a BYS  Champagne Rain. (Már itt is eshetne)
 Micsoda költői nevek :D kedvelem az ilyen rúzsokat mert nem csak egy vagy több szám a jelük.
Sajnos a swatch-ok nem jól sikerültek, így majd azt legközelebb pótolom.
Most egyenként kielemzem 5 pont a legjobb értékelés.Nem vagyok szakértő ez csupán szubjektív véleményem.

1. BYS pezsgő eső :)

  • csomagolás:olcsó műanyag 2/5 
  • állag: krémes  5/5
  • illat: narancsolaj 4/5
  • tartósság: 3-4 óra 4/5
  • szín : világos barnás bézs nude 5/5
  • fedőképesség: egész jól befedi a számat, enyhén vizesen fényes 4/5
  • ár: olcsó 600-700 Ft 5/5

Erős 4,5 -est adnék rá.Nagyon eltalálták az árnyalatot se nem túl világos se nem sötét.
Nem lesz hulla fejem tőle.:D
Egyedül a csomagolása, ami miatt lepontoztam, nagyon olcsó és gagyi,
de ami benne van azzal elégedett vagyok.
Ha megfelelően hidratált az ajkunk akkor szépen fel lehet kenni.Nem szárítja az ajkaimat, szóval nekem bejött.Nagyon olcsó is, egy webáruházban rendeltem régebben.
Igazi nude szín nincsenek benne csillámok.
Nyáron napbarnított bőrön szépen mutat imádom ezt a kis rúzst.
Télen hófehérkén inkább pinkes nude árnyalatokat használok.

2. versenyző:

ELF Mineral Lipstick Natural Nympf :)

  • csomagolás: egyszerű, masszív elegáns 4/5
  • állag: kevésbé krémes(ásványi por) 4/5
  • illat: kellemetlen régi rúzs szagú 1/5
  • tartósság: nem túl tartós(1-2 h) 3/5
  • szín: nagyon világos bézs 4/5
  • fedőképesség: foltos itt ott beleül a vonalkákba, 3/5
  • ár: 1500 Ft, annyit nem ér 2/5
Matt finish nem fénylik.
Az értékelésemből látszik, hogy nem vagyok oda érte.
 Valahogy nem jött be ez az ásványi összetétel.
Sajnos szárítja az ajkaimat és túl világos a bőrtónusomhoz.
Nem illik annyira a bőrömhöz, mint a bys pezsgő.
Halloween partyra jól jöhet még ;-)

Pedig már annyira rávetettem volna magam a többi árnyalatra is(party pink, nicely nude)talán jobban állnának nekem(jól néznek ki fotókon) külföldi blogokon agyon dícsérik.
Lehet velem van a baj...de én nem venném újra.Személy szerint jobban kedvelem a nem por állagú rúzsokat.

Remélem nem okoztam csalódást nektek, mindenkinek más a véleménye és mindenkihez más árnyalat illik.

Nektek melyik a kedvenc Nude rúzsotok? :)

Légyszi írjatok megjegyzést és nude rúzsokat amiket próbáltatok.

Köszi, hogy olvastatok! ;*





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések