BYS körömlakk 1.rész


Sziasztok!

Újra jelentkezem, kicsit eltűntem, de most az új körömlakkjaimat mutatom meg.

BYS Be yourself, Légy önmagad márkájú körömlakkokat rendeltem. Azt hiszem Ausztrál a márka, de világszerte forgalmazzák a termékeiket. Boltokban nem láttam, viszont így netről lehet rendelni.
Ötletes név tényleg annyi választék van, hogy mindenki megtalálhatja az önmagához illő árnyalatokat körömlakkban.

Mostani kedvenceim a matt lakkok, nagyon rápörögtem, olyan érdekesek. Rögtön vettem belőle jó párat egyenlőre csak 3 mattot mutatok be a másik felét később kapom meg mert azt máshonnét rendeltem.(BYS Hungary Cosmetic honlapjáról és a Te sminked webáruházból)

Egy metálosat is választottam Blue Saphire nagyon szép sötét kék metál fénnyel.Az egyik kedvencem.

Akkor lássuk többféle megvilágításban fotóztam a képek nem a legjobb minőségűek ezért elnézést kérek:

1.matte acqua, 2. blue saphire(metallic),3. matte grey(szürke), 4.matte black

Eddig még hiányoztak a gyűjteményemből a kék színek, de most valahogy úgy éreztem szükségem van rájuk. Főleg hogy itt a nyár (nyár vége sebaj). Fel is kentem az acqua-át a gél lakkomra elég nyomi lett mert voltak benne kövecskék is így nem fotóztam le, de eltudom mondani hogy állagra jó a lakk híg és szépen terül.A színe kicsit sötétebb a körmömön az világos kéknek inkább hupikéknek mondanám( lehet a lila gél lakk alap miatt) tényleg nem fényes úgy hogy furcsa, de az ígéretét beváltja.Egy rétegben is fed, de 2 rétegben tökéletes. 14ml elég kiadós mennyiség, az ára is nagyon olcsó. A csomagolása egyszerű, de nekem tetszik ez a szögletes forma.

Elsőre nagyon megcsapott az erős szaga, de a színek kárpótolnak. Hamar elillan úgyhogy csak addig érződik míg festünk.Gyorsan szárad viszonylag, úgyhogy nálam megkapja az 5 csillagot.
Nem tudom mennyire tartós, de géllakra kenve szerintem még tartósabb lesz, mint általában.
Amúgy meg hamar megunom és úgyis előbb leszedem, mint hagynám csúnyán lenőni...

A kisujjamon a metalos kék zafírt próbáltam ki az is meseszép olyan mint az üvegben.:)

vakuval


Hamarosan készítek egy új manikürt, de egyenlőre nem volt időm leszedni a géllakkomat meg a kövecskéket amit beleépítettem. :D

Tippre felkenve így néznek ki nem adja vissza a kép a valóságot sajna:

Acqua, fekete, szürke (matt)

Blue Sapphire Metallic
A többi swatch a rossz fényviszonyok miatt nem sikerült, na de majd legközelebb.Béna vagyok. ;-)
Kipróbáltam és Nem csíkoz ami nálam fontos szempont. A szürke is nagyon szép a fekete is ott van már régóta vágytam egy feketére.
Szóval nagyon kis aranyosak megéri kipróbálni őket. Már várom a többit is hogy megérkezzenek.

Nektek melyik tetszik?Szeretitek a matt lakkokat?



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések