Bonjour Bourjois!

Bonjour!

Már  régóta Bourjois rajongó vagyok egyedül a pénztárcám szab gátat...
De van ami megéri az árát és a minőség az nálam elsődleges szempont és a design is nálam fontos szerepet játszik. A franciák mindig is értették a dolgukat ha kozmetimukról van szó vagy parfümről nálam ők a befutók.Kifinomult és ízléses.
 Nem tudom hogyan is kezdjem, első B.szerelmem életem első szempillaspirálja, amit saját kis zsebpénzemből vásároltam anno az egy Bourjois szempillaspirál volt, onnantól kezdve nagyon megszerettem. Egyszerű formás, szép kis csomagolás még a mai napig megvan a tubusa nem volt szivem kidobni. Na de nagyon elkalandoztam most az új jövevényeket szeretném bemutatni az én szemszögömből.
Egy csodás ásványi kompakt púder, amelyet Éclat minéral pressed powder névre kereszteltek. Szép kis kör alakú tégelyben kipattintós klasszikus B. tégelyben, alapdarab egy púder nélkülözhetetlen minden nő számára.
Brun Abricoté 06 árnyalat van meg kissé barnult bőrre tökéletes. De elsősorban árnyékolásra fogom használni. Nem szeretem az erős pirosítókat amitől nevetséges bohóc fejem lesz.

Akkor nézzük az előnyeit:
Első pozitívuma, hogy természetes hatású barackos, enyhén bronzos.Tehát jól pigmentált nem hullaszínű mint a legtöbb púder.(Rimmel stay matt púderemtől falfehér leszek..:D)A napfényben aranyló csillámokkal, de nem hatalmas glitteres hanem szép alig észrevehető.Gondolom ők az ásványkarcok amik fokozzák a ragyogást. :)
Második jó tulajdonsága, hogy mattító hatású, de mégis egészséges bőrszínt ad.
Harmadik:  tartós és kiadós mennyiség 14 g.
Negyedik: tükör és kis szivacska is van hozzá bármikor megigazíthatom a sminkemet.(bár javaslom a púderecsetet inkább)Csinos a csomagolása.
Ötödik:  bármire használhatom akár bronzosítóként vagy egész arcra, szemhéjárnyalóként is jó szerintem.
Összességében megér 5 csillagot egy 5 csillagos skálán.
 Egy hátránya van, nehezen nyílik ki, de ez azért jó mert legalább ha magunkkal visszük egy kis táskában akkor nem nyílik ki magától.

Sajnos a fényviszonyok nem kedveztek a fotózáshoz elég felhős idő van :
Életben világosabb és szebb színe van.
Kinti kép felhős időben:

benti fotó

minerál púder és b.szájfények
Kombinálták ásványkvarccal, ami fokozza a ragyogást és tiszta ásványi pigmentekkel, ami kiemeli az árnyékokat.
Tartalmaz Antioxidánst és E-vitamint.
Ultra finom, mattító ásványi púder, elbűvölő finom illattal.
Bőrgyógyászatilag tesztelt.

Kell ennél több? Szerintem nem..:D
Az illata tényleg kellemes nem erős.


A másik amit imádok a bourjois Metallisé vízálló szemceruza metál fénnyel. Tényleg tartós és nem kenődik el.Egy zöldes árnyalat van meg.

55 vert pépite


Dörzsölés hatására meg sem moccant. De sminklemosóval könnyen eltávolítható. Szemészetileg tesztelt.1,20 g krémes állagú viszonylag gyorsan kopik sajnos gyakran kell hegyezni.

metallic eyeliner
A szájfények 3D effect les nudes, nude árnyalatok, bár inkább csak az egyik nevezhető annak, amiben nincsenek csillámok egy halvány rózsaszínes a 34-es rose mythic.(tényleg nude) A másik amit választottam egy kicsit másabb a 37-es rosé or chic, ő arany csillámos(nem hatalmas csillámok hanem mikró) pinkesebb "nude" szájfény.:)
 Az illata engem sütire emlékeztet fincsi....
Az ecsete olyan kis édi, pici, és puhici, :)  tetszik mert precízen elkenhető a szájkrém.Többször kell belemártani a tubusba. Krémes állagú azért érezhető , hogy van valami a számon, viszont hidratáló hatású is.Tetszik a csomagolása is ahogy minden B. terméknek.
Akciósan szereztem be őket, úgyhogy elégedett vagyok velük akciósan mindenképp megérte.


rose mythic 34, és rose or chic 37
Ilyen kis halványkák

a 34-es beleül a kis ráncocskákba ha nincs jól hidratálva. De nem annyira észrevehetően csak ha nagyon rákoncentrálok. :D Azért kissé halványít, elfedi a piros számat és fényt ad.
A másik is szép 37-es csillámos az inkább egyezik a szám színével.Arany mikro pigmentekkel.

Ennyi volt mára. Adieu! :)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések