Blue sapphire körömlakk (BYS)

 Üdv!

Ismét egy manikűrrel jelentkezem, nem bírtam megállni hogy ne próbáljam ki ezt a mély metálos sötétkék színt. Imádom a navy kéket olyan titokzatos és sötét. :)

A felkenése kész szenvedés volt a szaga miatt már azt hittem sosem múlik el ez az erős acetonos illatfelhő míg megszáradt utána is éreztem. Ez elég nagy baj.Érzékeny az orrom. Másnap már nem lehet annyira érezni.Csak ha nagyon közelről szagolgatom..:S:D A másik matt kéknél nem tartott ilyen sokáig..Érdekes. A matt gyorsabban is száradt meg.

Viszont ez a metallic is nagyon szépen fedett, majdnem egy rétegben tökéletes volt.Kicsit sötétebb mint gondoltam az üvegben jobban néz ki, mint rajtam.(Kicsit sápasztó szín, de hát ez várható volt)

Fedőlakkot nem használtam és a régi géllakkomat nem távolítottam el teljesen, így lehet kicsit reszelős a felülete valószínűleg azért kezdett el másnapra bemattúlni.Veszített a fényéből.
Kicsit feldobtam ezüst glitteres lakkal a gyűrűsujjamat.(no name)
Az ecsete elég nagy így nem kell sokat bajlódni.
Nos összességében nem rossz kis lakk, de nem szerettem belé.5-ből 3 pontot adok neki. Közepes.A színe tetszik, de a szaga ami miatt -1 pontot levontam belőle és az hogy lassabban szárad -1 pont :D

BYS Blue Sapphire

Próbáltátok már a BYS lakkokat? Melyiket?

ByeBye Orsyna

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések